Слідкуйте за нами

Розслідування

Обстежувати метро Києва зібралась компанія без досвіду

Про жахливий рух транспорту в столиці, та одну з його причин: метро.

Цікава закупівля відбулась вчора: КП “КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН” провів закупівлю на обстеження тунелів метро за 13 135 000 гривень. Чомусь, самі “кадри” цього підприємства “недостатні” для проведення такої процедури.

На торгах змагалось аж 8 учасників, а фінальна ціна впала до 3 400 000 мільйонів. Зараз ця пропозиція підсвічена у системі, як “аномально низька ціна”, тому її треба аргументувати. Але найближчий конкурент, який “дихає в потилицю” запропонував обстеження теж не за всі гроші світу: 4 750 000 гривень.

“Автором” найнижчої пропозиції є ТОВ “АРХБУДЗЕМ”, створений в селі Буки, Житомирської області у 2020 році. Статутний капітал ТОВу – 1000 гривень. 31 раз компанія брала участь у торгах, але має лише 2 перемоги, і вони стались в квітні цього року: 32 тисячі за послуги інвентаризації для “ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО” та 27 тисяч та технічне обстеження складу для саперів ДСНС на Харківщині.

Хоча, в підтвердження аналогічного досвіду, подають інформацію, що надавали інженерні послуги Киїнській сільраді та філії “Лісів України” на Житомирщині. Дивним є той факт, що обидва “попередні досвіди” не відображені у системі Prozorro. Наприклад, Киїнська сільрада замовляла лише раз послуги з відповідним кодом ДК на 2,5 тисячі гривень, але у іншого постачальника. А лісництво – взагалі позначене у системі як учасник, і замовником жодного разу не було.

Поки не дотягує, як на обстеження однієї з найпроблемніших транспортних мереж, яким є метро столиці.

Є й інші “неспівпадіння” з баз. Учасник додає підтвердження наявності спеціалістів та їхню кваліфікацію, але система Opendatabot взагалі не бачить співробітників у цій компанії. А субпідрядника долучати не планують (є відповідна довідка).

ТОВ додає купу сертифікатів своїх осіб, але немає підтвердження, що вони дійсно працюють в ТОВі.

ТОВ “АРХБУДЗЕМ” вже подав у довільній формі довідку про “аномально низьку ціну”. І вона настільки ж непереконлива, як і ті всі документи, які ми побачили до цього.

Ще є прив’язка цього ТОВу до благодійного фонду. Але про це ми розкажемо пізніше, якщо йому, все ж таки, вдасться отримати контракт.

Хай цей матеріал виглядає досить суб’єктивно, але якось дуже вже сумнівно виглядав би такий переможець у Київського метро. Хай ця інформація залишиться “превентивною”, ніж колись ми дізнаємось при черговій аварії, бо обстеження метрополітену робила фірма, яка до того, оглядала декілька складів та ангарів.

Continue Reading

Популярно