Розслідування

Обстежувати метро Києва зібралась компанія без досвіду

Published

on

Про жахливий рух транспорту в столиці, та одну з його причин: метро.

Цікава закупівля відбулась вчора: КП “КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН” провів закупівлю на обстеження тунелів метро за 13 135 000 гривень. Чомусь, самі “кадри” цього підприємства “недостатні” для проведення такої процедури.

На торгах змагалось аж 8 учасників, а фінальна ціна впала до 3 400 000 мільйонів. Зараз ця пропозиція підсвічена у системі, як “аномально низька ціна”, тому її треба аргументувати. Але найближчий конкурент, який “дихає в потилицю” запропонував обстеження теж не за всі гроші світу: 4 750 000 гривень.

“Автором” найнижчої пропозиції є ТОВ “АРХБУДЗЕМ”, створений в селі Буки, Житомирської області у 2020 році. Статутний капітал ТОВу – 1000 гривень. 31 раз компанія брала участь у торгах, але має лише 2 перемоги, і вони стались в квітні цього року: 32 тисячі за послуги інвентаризації для “ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО” та 27 тисяч та технічне обстеження складу для саперів ДСНС на Харківщині.

Хоча, в підтвердження аналогічного досвіду, подають інформацію, що надавали інженерні послуги Киїнській сільраді та філії “Лісів України” на Житомирщині. Дивним є той факт, що обидва “попередні досвіди” не відображені у системі Prozorro. Наприклад, Киїнська сільрада замовляла лише раз послуги з відповідним кодом ДК на 2,5 тисячі гривень, але у іншого постачальника. А лісництво – взагалі позначене у системі як учасник, і замовником жодного разу не було.

Поки не дотягує, як на обстеження однієї з найпроблемніших транспортних мереж, яким є метро столиці.

Є й інші “неспівпадіння” з баз. Учасник додає підтвердження наявності спеціалістів та їхню кваліфікацію, але система Opendatabot взагалі не бачить співробітників у цій компанії. А субпідрядника долучати не планують (є відповідна довідка).

ТОВ додає купу сертифікатів своїх осіб, але немає підтвердження, що вони дійсно працюють в ТОВі.

ТОВ “АРХБУДЗЕМ” вже подав у довільній формі довідку про “аномально низьку ціну”. І вона настільки ж непереконлива, як і ті всі документи, які ми побачили до цього.

Ще є прив’язка цього ТОВу до благодійного фонду. Але про це ми розкажемо пізніше, якщо йому, все ж таки, вдасться отримати контракт.

Хай цей матеріал виглядає досить суб’єктивно, але якось дуже вже сумнівно виглядав би такий переможець у Київського метро. Хай ця інформація залишиться “превентивною”, ніж колись ми дізнаємось при черговій аварії, бо обстеження метрополітену робила фірма, яка до того, оглядала декілька складів та ангарів.

Популярно

Exit mobile version