Слідкуйте за нами

Аналітика

Чи наближає будівництво лісових доріг нашу перемогу?

Аналітика за літо: скільки бюджетних коштів було витрачено за три місяці літа на будівництво доріг в лісництвах згідно з закупівлями ДП “Ліси України”.

Загальна картина

Між бруківками, ремонтом спортивних майданчиків та парків, ми помітили ще один пласт закупівель з невизначеною доцільністю: ремонт лісових доріг. У цьому матеріалі ми розкажемо вам, як саме відбувалися закупівлі на ремонт/будівництво таких об’єктів по Україні коштом державного і власного бюджету. Звісно, і підіб’ємо підсумки у кілометрах та гривнях.

Червень: скромний початок літнього будівництва доріг

Починалося все досить непомітно. Є умовний замовник, якому на умовних відтинках лісових територій треба побудувати чи відремонтувати лісову дорогу. І ДП “Ліси України” робили це в червні 8 разів. У семи випадках це було будівництво, і лише одна закупівля – завершення будівництва. Знову ж таки, у семи випадках – контракт отримала одна і та сама фірма. І лише в одній закупівлі, схоже, буде інший виконавець робіт, але “ліси” досі не можуть визначитись, хто саме.

Отже, по списку:

  • За  2 490 000 гривень буде збудовано (приблизно) 0,8 км дороги на території Гологірського та Нестюківського лісництва. Підстава для проєктування: лист-замовлення філії “Золочівське лісове господарство”. “Оцінка впливу на навколишнє середовище” – не передбачати. Виконавець робіт – ТОВ “ПБС”.
  • За 3 215 250 гривень той же ТОВ “ПБС” завершуватиме будівництво дороги лісогосподарського призначення довжиною 1,5 км (шириною 30 м) у Сукільському лісництві (не деталізуватимемо) на замовлення Болехівського лісового господарства. Джерело – держбюджет( по документам тендерної), а по плану закупівлі – джерело “власні кошти”.
  • Чекає “вердикту” ПрАТ “Ковельське ШБУ-63”, яке пропонує побудувати дороги в кварталі 27, 28, 29, 30, 31 Миляцького лісництва філії “Висоцького лісового господарства” вартістю 5 562 762 гривні. Мова йде про 4750 метрів дороги.
  • Знов ТОВ “ПБС”, 5 676 444 гривні і 1,96 км дороги в урочищі “Нестаничі” на території Бабичівського лісництва на замовлення Радехівського лісомисливського господарства.
  • Ще ТОВ “ПБС”, 5 696 928 гривень за 2,2 км дороги в урочищі “Дунаїв” на території Нестюківського лісництва на замовлення Золочівського лісового господарства.
  • ТОВ “ПБС”, 6 829 812 гривень за 2,39 км дороги в Підкамінському лісництві в урочищі “Саварин”. Бродівське лісове господарство.
  • ТОВ “ПБС” за 7 081 980 гривень побудує дороги в урочищі “Тартак”, у кварталах 17,18,35 та 34 у Незнанівському лісництві. Радехівське лісове господарство замовило 2620 метрів доріг.
  • ТОВ “ПБС”, 11 151 300 гривень будівництво 2,86 км. дороги в урочищі “Вировитий-Ілемня”, Грабівського лісництва на замовлення Брошнівського лісового господарства.

Загалом за червень було проведено “будівничих закупівель” на реальні 47 704 476 гривень. Сюди ми також враховуємо пропозицію ПрАТ “Ковельське ШБУ-63” на 5,6 мільйона гривень, по якій ще не оголошено результату. Якщо говорити про дороги, як про об’єкт фізичний, то на зазначений бюджет мають зробити 19.08 км доріг (говоримо лише про протяжність).

Липнева спека і промислові об’єми закупівель на будівництво доріг.

Вісім липневих закупівель складалися з багатьох лотів. Про них слід написати окремо.

Будівництво лісових доріг з очікуваною вартістю в понад 21 мільйон гривень. Переможцем у всіх лотах стає одна компанія: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО “КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР” ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА “ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ “АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ”. Вона робитиме:

Капітальний ремонт дороги лісогосподарської дороги в 32,46,45,58,44,43,42 кварталах Карпилівського лісництва філії “Рокитнівського лісового господарства”. Мова йде про 1850 метрів дороги, який коштуватиме 1 758 858 гривень.

Три дороги збудують у “Висоцькому лісовому господарстві”: в 26,27,35 кварталах Локницького лісництва (2250 метрів за 2 550 361,20 гривні), в кварталі 28-35, 36, 29-37 Більського лісництва ((3030 метрів) за 3 250 000 гривень та у в 28 кварталі Більського лісництва (950 метрів за 1 056 292 гривень).

У Рокитнівському лісовому господарстві також три напрямки для будівництва: в кварталах 3, 9 (1 481 000 гривень), в межах кварталів 57,50,41,31,21,14,9,3 ((4350 м) 4 546 437,60 гривні та в межах кварталів 63,60,61 (за 2 986 183,20 гривні).

Також буде відбуватися будівництво лісогосподарської дороги в 13,23,30 кварталах Томашгородського лісництва філії “Клесівського лісового господарства” (3950 м) за 2 477 054,40 гривні.

28 липня відбулась ще одна закупівля очікуваною вартістю у понад 23 мільйони за трьома лотами.

Будуватимуть дорогу в Залізницькому лісництві (кв. 8,10) та Березичівському лісництві (кв. 28) Філії “Любешівське лісомисливське господарство” за 5 140 000 гривень. Зараз по цьому лоту рішення очікує ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ”, який робитиме дорогу загальною протяжністю 2,3 км з терміном експлуатації в 5 років.

Будівництво автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Микуличівському лісництві (кв. 33) та в Губинському лісництві (кв. 16, 17, 24) Філії “Володимир-Волинське лісомисливське господарство” за 8 529 900 гривень, скоріше всього здійснить ТОВ “ВОЛИНЬБУД”. (3,86 км).

А капітальний ремонт покриття автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Устилузькому лісництві (кв. 10, 11, 17, 18, 16, 19) Філії “Володимир-Волинське лісомисливське господарство” здійснить, схоже, знову ж таки ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” за 6 900 000 гривень. Ремонтуватимуть 4,4 км дороги.

19 липня “ліси” оголосили про 3 капітальні ремонти доріг в межах Довжинецького лісництва:

  • В урочищі “Довженець-Столи” кв. 13, 17, 18, 21, 22, 25, 26, 29, 30, 46 за 14 940 136 гривень (5,260 кілометрів);
  • В урочищі “Столи” кв. 46, 47, 48 за 13 860 706 гривень (3,240 км);
  • В урочищі “Середній Полянський” кв. 12 Довжинецького лісництва за 1 792 385 гривень (0,62 км).

Всі три роботи виконуватиме ТОВ “ПБС”.

28 липня оголосили про закупівлю будівництва нових доріг лісогосподарського призначення на наступних локаціях Бущансько-Любомирського лісництва філії “Дубенське Лісове господарство“:

  • Дорога довжиною 2,12 км (номер об’єкта: 561503-56(23)) в кв. 52-37 за 3 115 761,08 гривні;
  • Дорога довжиною 1,78 км (номер об’єкта: 561503-56(23)) в кв. 52-37 за 3 849 999,99 гривні;
  • Дорога довжиною 3,2 км (номер об’єкта: 561503-56(23)) в кв. 52-37 за 6 149 999,99 гривні;
  • Дорога довжиною 0,23 км номер об’єкта: 561503-56(23)) в кв. 52-37 за 373 713,16 гривні.

Також збудують дорогу  довжиною 1 км (номер об’єкта: 561503-59(23)) в кв. 69-92 Смизьке-Мартинівське філії “Дубенське Лісове господарство” за 2 068 609,57 713,16 гривні.

На оці всі об’єкти очікує рішення один майбутній виконавець: ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНО – ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО”. Крім того, йому збираються віддати два капітальних ремонти автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Цепцевицькому лісництві (кв. 53,54,55,52,60) Філії “Рафалівське Лісове господарство” за 1 899 999,99 гривні (3,6 км) та автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Полицькому лісництві (кв. 47, 48, 49, 55, 95) Філії “Рафалівське лісове господарство” (3,5 км) 3 975 367,66 гривні.

І лише одне нове будівництво лісовозної дороги лісогосподарського призначення довжиною 3,9 км в кв. 23, кв. 24, кв. 13, кв. 70, кв. 3 “Стрийського лісництва Рівненського району Рівненської області” за 6 638 499 гривень виконуватиме ТОВ “ЮНІДОРБУД” (очікує рішення).

14 липня оголосили про закупівлю лише капітальних ремонтів лісових доріг очікуваною вартістю більше 41 мільйона гривень:

  • 2,318 км в Карпилівському лісництві (кв. 11, 13, 14, 16) Філії “Камінь-Каширське лісове господарство” – за 3 098 999,99 гривні у ТзОВ “Луцькавтодор-сервіс” (очікує рішення);
  • 5,144 км в Граддівському лісництві (кв. 22, 33, 43, 44, 8, 9) Філії “Колківське лісове господарство” – за 6 300 000 гривень у ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” (очікує рішення);
  • 4,565 км в Градиському лісництві (кв. 26, 30, 36, 40, 41) Філії “Городоцьке лісове господарство” – за 1 099 999 гривні у ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА “КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР” ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА “ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ “АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ” (контракт підписано);
  • 3,02 км в Березичівському лісництві (кв. 28, 32, 31, 35, 36) Філії “Любешівське лісомисливське господарство” – за 6 813 100 гривні у ТОВ “ВОЛИНЬДОРБУД” (очікує рішення);
  • 1,385 км в Городоцькому лісництві (кв. 46, 47) Філії “Городоцьке лісове господарство” – за 448 617,60 гривні у ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО “КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР” ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА “ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ “АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ” (контракт підписано);
  • 5,626 км в Граддівському лісництві (кв. 66, 65, 7, 54, 53, 52, 51) Філії “Колківське лісове господарство” – за 6 861 999,99гривні у ТзОВ “Луцькавтодор-сервіс (очікує рішення);
  • 6,363 км в Жиричівському лісництві (кв. 66, 67, 22, 21, 28) та Турському лісництві (кв. 1) Філії “Ратнівське лісомисливське господарство” – за 13 550 634 гривень ТОВ у “Ковельське ШБУ-63” (очікує рішення).

І остання найвагоміша закупівля на капітальний ремонт лісових доріг очікуваною вартістю у понад 50 мільйонів гривень була оголошена 13 липня. Ось, як виглядає ремонт:

  • 3,503 км автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Крушинецькому лісництві (кв. 14, 15, 9, 10, 4) Філії “Любомльське лісове господарство” – 7 051 829 гривень. ТОВ “ПБС” очікує рішення;
  • 4,71 км. автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Чорноплеському лісництві (кв. 22, 28, 29, 30, 26) Філії “Любомльське лісове господарство” – 9 335 000 гривень. ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” очікує рішення;
  • 2,17 +0,9 км автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Великообзирському лісництві (кв. 22, 69, 68) та в Боровненському лісництві (кв. 15,19) Філії “Камінь-Каширське лісове господарство” – 5 659 334,90 гривні. ТОВ “ПБС” очікує рішення;
  • 2,811 км автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Микуличівському лісництві (кв. 30, 27, 31, 32) Філії “Володимир-Волинське лісомисливське господарство” – 5 765 000 гривні ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” очікує рішення;
  • 4,6 км автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Добренському лісництві (кв. 39, 36, 42, 43, 48, 49) Філії “Камінь-Каширське лісове господарство” – 8 738 000 гривень. ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” очікує рішення;
  • 1,6 км автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Нуйнівському лісництві (кв. 53, 54, 64, 55, 65) Філії “Камінь-Каширське лісове господарство” – 3 039 000 ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” очікує рішення;
  • 3,7 км автомобільної дороги лісогосподарського призначення в Крушинецькому лісництві (кв. 10, 4, 5, 6, 12, 13) Філії “Любомльське лісове господарство” – 7 799 000 гривень ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” очікує рішення.

Загальний бюджет по контрактам/потенційним контрактам, які зараз очікують рішення склав: понад 130,7 мільйона гривень на ремонт та близько 54 мільйонів гривень на нове будівництво. Або близько 75 кілометрів ремонту та 32 кілометрів нових доріг.

Серпень: темпи спадають

“Нове будівництво лісової автомобільної дороги в Прибузькому лісництві кв. 43-45 ДП “Хмельницьке лісомисливське господарство” (920 метрів) за 2 258 726,40 гривні ТОВ “БУДІНТЕРКО­МПЛЕКТ” очікує рішення.

935 метрів у тій же місцевості (в Прибузькому лісництві кв. 45-47 ДП „Хмельницьке лісомисливське господарство”) за 1 810 355 гривень прокладатиме дорогу ТОВ “ДАНКО”, який зараз очікує рішення.

А ще “Данко” очікує рішення” у по шматку дороги у 1437,27 м бюджетом у 2 620 340 гривень.

Будівництво лісових автомобільних доріг в “Ізяславське лісове господарство” ДП “Ліси України” Хмельницької області” розділилось на два лоти, але обидва контракти взяв АТ “Ю АР ДІ”:в в Лютарському лісництві (6 170 000 гривень за 1979 м) та у Михельському лісництві (3 605 000 за 1182 м).

“Нове будівництво лісогосподарської дороги в урочищі “Ковтун” (квартали 8, 9, 11) Дунаєвецького лісництва філії “Кам’янець-Подільське лісове господарство” знову буде робити АТ “Ю АР ДІ” за 4 460 000 гривень.

І на фінал, “ДАНКО” бере ще 2 лоти однієї закупівлі: в Кузьмівському лісництві (кв. 59, 31, 38, 37, 55, 48) філії “Березнівське лісове господарство” (12 769 999 гривні за 6400м) та в Малуському лісництві (кв. 6, 11, 16, 17, 24, 25) філії “Березнівське лісове господарство” (7 699 999,90 гривні за 4 600 м) якщо виконає вимоги про усунення невідповідностей.

Оскільки ремонту ми в серпні не бачимо, то констатуємо, що майже 42 мільйони витратять на будівництво близько 17 кілометрів нових доріг.

Улюблені та відомі будівельники: хто вони?

Відомі і не дуже. Старі та новостворені. Хто вони, «переможці» літнього марафону будівництва/ремонтів доріг. Коротко про компанії, які отримали контракти та про компанії, які лише очікують рішення.

ТОВ “ВОЛИНЬБУД” очікує від лісів 2 пропозиції за 15 343 000 гривень. З “лісами” не працювала раніше.

ТОВ “ЕНЕРГЕТИЧНО – ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО”. Компанія на ринку з 2005 року має контрактів на мільярди гривень. Від лісів очікує рішення по будівництву доріг (на 15,6 мільйона гривень) та на ремонт (5,9 мільйона гривень).

ТОВ “ЮНІДОРБУД”. Очікує рішення на будівництво лише по одному контракту на суму у 6 638 499 гривні. ТОВ зареєстрована у Києві у 2015 році. Має 135 підписаних договорів на 62,4 мільйона гривень, з “лісами” ще справ не мала.

ТзОВ “Луцькавтодор-сервіс“. Колишній ЛУЦЬКАВТОДОР-СЕРВІС” ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА “ЛУЦЬКАВТОДОР”, досить відома компанія у Волинській області. Очікує на два контракти від “лісів” на ремонти за 9 960 999 гривень.

ТОВ “БУДІНТЕРКО­МПЛЕКТ” очікує рішення. Очікує рішення по одному контракту 2 258 726,40 гривні. Компанія з Хмельницького. має 38 контрактів на 93 мільйони гривень. З даним замовником працює вперше. У минулому році потрапив до скандалу, коли власнику цього ТОВУ передали більше трьох гектарів лісу.

ТОВ “Ю АР ДІ”. Компанія зареєстрована в Хмельницьку аж у 1994 році. Має більше півтисячі контрактів. Отримає від “Лісів” 14 235 000 у двох закупівлях по трьох лотах.

ПрАТ “Ковельське ШБУ-63”. Компанія заснована ще у 1994 році. 634 рази брала участь у публічних закупівлях, має понад 360 підписаних контрактів. Зараз очікує дорожніх контрактів від лісів на понад 19 мільйонів. Про компанію досить часто пишуть у пресі, а, наприклад “Наші гроші” пов’язують цю компанію з нардепом Лабазюком.

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО “КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР” ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА “ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ “АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ”. Назва говорить сама за себе. Підпорядковується АТ “ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ “АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ”. Як учасник, підприємство підписало 117 контрактів, а як замовник – провело 160 закупівель. Має з “Лісами України” 8 контрактів з очікуваною вартістю 20 106 186.40 гривні. За літо “Ліси” вирішили віддати цьому підприємству контрактів на 20 106 187 гривень.

ТОВ “ДАНКО”, який зараз очікує рішення по контрактах на 24 мільйонів гривень, з’явився на торгах у серпні. Він має у Prozorro понад 500 перемог у торгах. Засновниками ТОВу раніше були вказані ТОВ “СТРОЙІНЖИРІНГ” та Денис Чумак з Макіївки. Останній став досить відомий в передмісті столиці завдяки своїм кримінальним діям. Зараз керує компанією інша особа, на прізвище Чумак – Богдан Романович. Компанія 341 раз згадується у судовому реєстрі.

ТОВ “ВЕЛЬТ КАПІТАЛ” зі Львова очікує від ДП аж 8 пропозицій бюджетом у 53 017 000 гривень. На “Львівському Порталі” весною вийшла стаття про фірму, яка будує дорогу, але не має власної техніки. Це була стаття саме про цю компанію.

ТОВ “ПБС” взяв найбільшу кількість замовлень у “лісів” за літо. Мова йде про 12 контрактів на 85 406 375 гривень. Взагалі система Clarity Project фіксує між учасниками 10 контрактів на понад 72 мільйони гривень. Напевне, ті контракти, які “очікують рішення” у цю статистику не входять. Раніше ми писали про цю ТОВ та про її зв’язки з бізнес-партнерами Коломойського.

Резюме літнього будівництва та ремонту доріг в українських лісах
Будівництво та ремонти охопили близько 150 кілометрів доріг у лісництвах, на що було витрачено, або ще тільки буде понад 220 мільйонів гривень. В основному, левову частку цих коштів забере одна компанія.
Зараз, на закупівлі останнього місяця потрохи починаються сипатися скарги та моніторинг від Держаудитслужби.
Перерахувавши кілометри, лісництва та гривні ми так і не зрозуміли: як будівництво доріг за державний бюджет та за кошти підприємства має виправдати свою доцільність під час війни
. І далеко не у всіх цих закупівлях зрозуміло: використовуються свої чи державні кошти.

Continue Reading

Популярно