Розслідування
“Євробачення”, 11 мільйонів та кіпрський офшор
Отже, ми дізнались, хто представлятиме Україну на пісенному конкурсі в травні у Швеції. З лютого відбувся “конкурс”, на якому обирали переможця голосуванням в Дії та за оцінками журі. Про голосування у Дії всім уже і так відомо – це тема для окремого матеріалу
А от організаторів концерту в Дії обрати не можна було. Навіть більше: в Prozorro вибрати не можна було. Можна було дізнатись про вибір вже далеко “постфактум”.
1 лютого, за два дні до концерту (про дату якого було відомо заздалегідь) АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “НАЦІОНАЛЬНА СУСПІЛЬНА ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ УКРАЇНИ” публікує в системі публічних закупівель “постфактум”, що без торгів, обрали компанію, яка надаватиме “Послуги з виробництва (створення) аудіальних та аудіовізуальних творів (контенту) для реалізації творчого проєкту “Пісенний конкурс Євробачення – 2024”. І на це, з держбюджету піде 10 999 811,46 гривні.
А тепер перевірте свої екстрасенсорні здібності на те, хто цей “переможець”…
Контракт на майже 11 мільйонів отримало…ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО “1+1 ПРОДАКШН”. Ото здивували! Якщо вірити інформації з закупівлі, термін надання “телевізійних послуг” – 01 січня 2024 – 03 лютого 2024 гривень. Непогано.
В Обґрунтуванні замовник відсилає нас до підпункту 5 пункту 13 Постанови № 1178, що значить: укладають контракт з переможцем мистецького конкурсу. Ніби такий конкурс відбувся 5.11.2023 року, про що є відповідний протокол.
Протокол до закупівлі доданий, дуже радимо з ним ознайомитись. Члени комісії надавали переваги “плюсам” за такими ознаками: вони пропонують прямий ефір, а “Старлайт” – запис (ну дуже актуальна тема під час війни); у “плюсів” концепція більш креативна, більші можливості до адаптації (що б це не означало); своя масовка (ото проблему знайшли, ще й в умовах роботи без глядачів). Член комісії Бубнова теж віддала голос за плюси (ну звісно, вона ж працювала на “ТЕТі”).
А якби ми були десятим членом журі, то беззаперечно віддали б голос за “Старлайт” тільки з однієї причини: ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО “1+1 ПРОДАКШН” часткою у 75% належить Кіпру, а ми абсолютно проти того, щоб 11 мільйонів українських гривень пішло в офшор. Не національненько якось, чи не так???
Ціни. Вмощуйтесь зручніше:
Режисерська концепція – 541 585,54 гривні з ПДВ;
Обидві послуги створення сценарію нацвідбору – 2 097 485,14 гривні;
ескізи/декорації – 960 000 гривень;
візитка-ролик учасника (48 348,77 гривні), а їх 11 – 638 203,76 гривні;
фонові відео – 720 000 гривень (що погано ділиться на 11).
Ну і багато іншого.
Тепер з нетерпінням очікуватимемо на той час, коли майже 11 мільйонів гривень з державного бюджету підуть на рахунок кіпрської компанії.
-
Аналітика1 month ago
Київ після прильотів. Хто відбудовує багатоповерхівки
-
Дайджест3 months ago
Полтавщина. 18 мільйонів піде на харчоблок школи с. Білики
-
Розслідування3 months ago
Благоустроєм Берковців займатиметься учасник з “мальованими” документами
-
Дайджест3 months ago
Центральна база забезпечення НГУ відремонтує склад за 4 мільйони
-
Дайджест3 months ago
Волинь: доріг відремонтують на 1,6 мільярда
-
Дайджест3 months ago
Балаклійський ліцей №4 витратить на укриття 96 мільйонів
-
Дайджест3 months ago
Львів. Проєкт лікарні зроблять за 33 мільйони
-
Дайджест3 months ago
В Наталинському ліцеї побудують укриття за 127 мільйонів