Слідкуйте за нами

Розслідування

Дороги, які ми не перевіримо: 30 мільйонів на ремонти біля Славутича

Метро для столиці: не розкіш, а нагальна потреба. Рух у багатомільйонному місті ускладнився в рази. І якось зовсім не легше, що хтось на когось відкриє кримінальні справи, бо раптово побачив те, що і порушення, і розтрата мали місце бути.

Декілька днів тому побачили активність однієї компанії, яка носить назву ТОВ “КИЇВМЕТРОТОНЕЛЬБУД”. Але до київського метро їй справи немає, бо треба будувати мости поближче до білорусів. Точніше, дорогу в напрямку КПП “Славутич”, який відмічений в пошуковиках як такий, що закритий назавжди.

Отже.

12 грудня Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області провела два тендери на ремонт моста на 17 792 000 гривень та 14 031 000 гривень на дорозі державного значення Р-56 Чернігів–Пакуль–КПП “Славутич” з заїздом до міста Славутич.

Фактична сума за два ці проєкти в результаті торгів склала 28 500 000 гривень. І так співпало, що обидва тендери виграла одна компанія.

Для ТОВу “КИЇВМЕТРОТОНЕЛЬБУД” це буде два перші контракти у системі Prozorro. До цього мали лише 4 участі та одну дискваліфікацію на торгах.

Разом з ТОВом “АГРОШЛЯХБУД – М” та італійською фірмою “Тріо” – КИЇВМЕТРОТОНЕЛЬБУД є засновником у КОНСОРЦІУМУ “ФЕРРОУКРБУД”.

Один з цієї трійки, саме ТОВ “АГРОШЛЯХБУД – М” згадується як джерело доходу в декларації (2018 рік) Поповича Михайла Михайловича – начальника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області, яка з квітня 2022 перетворилась на Службу відновлення у Закарпатській області.

Тобто, виходить, що одна “служба”, чернігівська, замовляє у “нульового” ТОВу, пов’язаного з закарпатською службою 2 проєкти, на “суперважливий” ремонт моста в напрямку Білорусі.

До речі, ми ще залюбки оцінили б аналогічний досвід у обох закупівлях, якби файли, подані на торги, відкривались… Але замовника, схоже, все влаштовує.

Цікаво, як ремонт цих двох споруд за майже 30 мільйонів наближає нашу перемогу?…

Continue Reading

Популярно